Tractive GPS Cat Tracker Review (we hebben het getest)

Als kattenbaasje wil je het beste voor je harige vriendje, en dat geldt ook voor zijn veiligheid. Het kan soms lastig zijn om te weten waar je kat zich bevindt, vooral als hij buiten aan het spelen is. Een GPS-tracker kan een handig hulpmiddel zijn om je kat te lokaliseren en ervoor te zorgen dat hij veilig blijft. In deze Tractive GPS Cat Tracker Review nemen we een kijkje naar deze GPS-tracker en vertellen we je alles wat je moet weten.

Wat is de Tractive GPS Cat Tracker?

De Tractive GPS Cat Tracker is een kleine, lichte GPS-tracker die aan de halsband van je kat kan worden bevestigd. De tracker maakt gebruik van GPS, GLONASS en Galileo satellieten om de locatie van je kat te bepalen. De tracker is waterdicht en schokbestendig, en heeft een batterijduur van maximaal 5 dagen.

Hoe werkt het?

De Tractive GPS Cat Tracker werkt door middel van een mobiele app. Je downloadt de app op je smartphone en koppelt de tracker aan de app. Zodra de tracker is gekoppeld, kun je de locatie van je kat op elk moment bekijken. De app laat je ook zien waar je kat zich bevindt op een kaart, en je kunt zelfs een virtuele omheining instellen voor je kat. Als je kat buiten deze omheining komt, ontvang je een melding op je telefoon.

De voordelen van de Tractive GPS Cat Tracker

Er zijn verschillende voordelen aan het gebruik van de Tractive GPS Cat Tracker. Ten eerste kun je altijd de locatie van je kat zien, wat je gemoedsrust kan geven als je kat buiten is. Als je kat ooit verdwaalt, kun je hem snel terugvinden met behulp van de tracker. Je kunt ook de activiteit van je kat bijhouden, zodat je kunt zien hoeveel hij beweegt en of hij genoeg oefening krijgt.

De nadelen van de Tractive GPS Cat Tracker

Hoewel er veel voordelen zijn aan de Tractive GPS Cat Tracker, zijn er ook enkele nadelen. Ten eerste moet je een abonnement afsluiten om de tracker te kunnen gebruiken. Dit kan extra kosten met zich meebrengen, afhankelijk van het type abonnement dat je kiest. Ten tweede kan de batterijduur van de tracker variëren, afhankelijk van hoe vaak je de locatie van je kat controleert. Als je de locatie van je kat vaak controleert, kan de batterijduur korter zijn dan 5 dagen.

Onze conclusie

Over het algemeen zijn we erg tevreden met de Tractive GPS Cat Tracker. Het is een handige tool om de locatie van je kat in de gaten te houden en ervoor te zorgen dat hij veilig is. Hoewel er enkele nadelen zijn, zijn deze niet zo groot dat ze de voordelen van de tracker tenietdoen. Als je op zoek bent naar een betrouwbare GPS-tracker voor je kat, is de Tractive GPS Cat Tracker zeker het overwegen waard.

FAQs

1. Hoeveel kost de Tractive GPS Cat Tracker?

De Tractive GPS Cat Tracker kost €49,99. Er zijn ook abonnementskosten, afhankelijk van het type abonnement dat je kiest.